Dobrodošli! (Welcome!)

Odlučila sam staviti i ovaj blog u funkciju, iz poštovanja prema svim posjetiteljima koji ne mogu ostavljati komentare na matičnom blogu . Nadam se da ću imati dovoljno vremena za dvostruko uređivanje.

I decided to put this blog to function, out of respect to all the visitors who can not leave comments on the blog home. I hope to have enough time for double editing.



ponedjeljak, 3. prosinca 2012.

It's Christmas time...

 Prvi plavo-srebrni božićni bor je osvojio vaša srca. Zato još malo plavo-srebrnog ugođaja.

The first blue and silver Christmas tree has won your hearts. Therefore, a little more blue-silver ambiance.









I sasvim drugačije - crveno.  

And quite different - red.





A da ne zaboravimo onaj stil sa naljepnicama...



And not to forget that style with stickers ...






Broj komentara: 16:

  1. wow! prekrasno, anđel i pingvin su mi posebni, jako lijepo i maštovito

    OdgovoriIzbriši
  2. Wow, Beautiful. Your blue-silver Christmas tree is so nice. I am a beginner in quilling. Happy to follow you.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thanks for the compliments. I'm glad that you follow me! :)

      Izbriši
  3. Svaka je lijepa i posebna na svoj način...
    A ovaj preslatki pingvin se sad bori sa srebrnim borom za 1.mjesto :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Your Christmas tree is amazing! Brilliant work!
    And the angel, I've loved them)))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Thanks Panda. I'm glad you came to my blog!

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav.Ovu tehniku koristimo u Biblioteci na Likovnim radionicama i deca je vole.Pingvin mi se jako dopao.:)))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala na posjeti! Drago mi je da se djeci sviđa rad u ovoj tehnici. Laički smatram da je jako dobra za koordinaciju pokreta i treniranje strpljenja.

      Izbriši

Hvala vam što ste navratili. Bilo bi lijepo da ostavite komentar. To je putokaz za moj daljnji rad.
Ako vas moji radovi inspiriraju i poželite napraviti slično, molim vas da pitate za dopuštenje iz poštovanja prema autoru.

Thank you for stopping by. It would be nice to leave a comment. It is a guideline for my future work.
If any of my work inspire you and you want to make a similar, please ask for permission to respect the author.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...