Dobrodošli! (Welcome!)

Odlučila sam staviti i ovaj blog u funkciju, iz poštovanja prema svim posjetiteljima koji ne mogu ostavljati komentare na matičnom blogu . Nadam se da ću imati dovoljno vremena za dvostruko uređivanje.

I decided to put this blog to function, out of respect to all the visitors who can not leave comments on the blog home. I hope to have enough time for double editing.



petak, 10. srpnja 2015.

Logo

Prije nekog vremena nazvala sam ovo "tvrdi orah" jer, na početku, nisam imala ideju kako obraditi ovaj font. Ali, kako to već ide, ideja je stigla nakon malo mozganja. Istina, odabrala sam valjda najtežu opciju, kako mi quillleri volimo reći quillografiju, sa okomitim ljepljenjem trakica. Bilo je teško, ali obećala sam mladoj dami da ću to napraviti. I eto, jesam. Koliko uspješno, pokazat će reakcija dotične dame.

Some time ago, I called this a "tough nut" because, at the beginning, I had no idea how to processed this font. But, as it usually goes, idea comes after a little brainstorming. True, I chose probably the most difficult option, as we  quillers like to say, quillography, with vertical glued strips. It was hard, but I promised to a young lady that I would do it. And here, I did. How successfully, will show the reaction of the respective lady. 








1 komentar:

Hvala vam što ste navratili. Bilo bi lijepo da ostavite komentar. To je putokaz za moj daljnji rad.
Ako vas moji radovi inspiriraju i poželite napraviti slično, molim vas da pitate za dopuštenje iz poštovanja prema autoru.

Thank you for stopping by. It would be nice to leave a comment. It is a guideline for my future work.
If any of my work inspire you and you want to make a similar, please ask for permission to respect the author.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...